Tokio Hotel TV 2014 [EP 02] 'Bill’s Special Pill'


KINGS OF SUBURBIA pre-order />A new Tokio Hotel TV episode each Wednesday 5pm cet here on YT ! ▶ Subscribe to our channel ▶ Latest news on twitter ▶ Let's connect on facebook ▶ Check our website



Tokio Hotel
Tokio Hotel TV proudly presents : 'Bill's Special Pill'
Amy Santana
Bill should be 100% open with his sexuality... I mean, the only thing he has to do now is say it, cause in my opinion, he can't hide it anymore... Not that I care. I WILL STILL LOVE HIM... <3 WE ALL  LOVE BILL KAULITZ NO MATTER WHAT!! (realx girls!!))
Isabel Legrady
I just love how in every video there is a comment about Bill's sexuality. Please, guys, didn't we all grown up? I sincerely thought we were over this by now. But, anyways, the photo shoot looks great, I'm so excited for this! Shut up and take my money!
Brooklyn Rose
(': Bill and Pumba.. <3
Jane InVain
Georg with short hair appreciation comment.
Sirley Bejarano
OMTH! Todo esto es más que perfecto... I love you guys so fucking much! Aaaww, Bill... Gustav... Georg... Tom... Pumba.... ♥ Haha... Love you!!!!!!!!!!!
Ivette Chipuli
The leader of the band should be Pumba *.*
Caja Van Wonderen
6:08 - "Main role: Pumba Supporting roles: Bill Kaulitz, Tom Kaulitz, Georg Listing & Gustav Schäfer" That just made my day :')
Veronika Kaulitz
Absolutely New Tokio Hotel I Like It! I Really Enjoy Every Second This Video! I Love You!
angelica olmedo
I hope he's kidding about the drogs 😰 everything else just perfect 😍
alba wg
Bill Kaulitz, you are the most perfect man on earth. I will continue saying this until the day I die. TH für immer ♡
Cote Lagazzi
I think you should speak in german guys, and then sub it. I just think it would be more natural ;)
xiahki
"there's usually only one person in the middle, that's me, that shines like a star" - it's been five years and it's good to know tom is still the same guy <3 
Monica Morris
There is a permanent smile on my face now. Pumba Bill are just adorably cute. They're still the same, they haven't changed one bit.
KannibalMonster
If Lady Gaga and Bill had a child would be the most perfect creature on earth
Alyssa Mangham
Wow. Tom has become even more of a babe!
Alien D
"Tom, can you do your fckn' job and take these shoes out. Come on, u know the rules. If my assistant is not around you're my assistant".  LMFAO, I'M CRYING RIGHT NOW X'D.
Africa Gray
The photo of bill and pumba definitely gonna be my new lock screen
Tais Wind
Смотрю и плачу.... Георг ты просто бомба \(^0^)/
yolok18
Apparently in the third chapter I'll see some twc scenes. Hurray!
Rachael Sadlier
Can't wait for the next Episode! I feel like I'm 14 again!! I love it!!!!!!
Veronica Lucero
It hurts me that they have changed the logo. but i still love you guys and i love #tokiohoteltv Thank you very much for make me happy everyday. ♥
Ireh12
You guys are just too perfect to be true <3
Jason Clarke
So all those outfits and stuff are for the album? Looks really cool, I can't wait to see it. Can't wait to hear it too, of course. And Bill is so adorable with Pumba.
Lorens THeAlien
The music in the background sounds awesome
Catarina Marques
The photoshoot's clothes are so amazing, their sense of style is even better now!
Alienhead
Wow! Bill knows how to do push-ups !!? <33333333 Love you more and more <33333333
OffbeatAres
honestly maybe its just that ive kinda grown up but i find georg to be the most attractive by far now
Luked Guit
Tom proved that even impossible things like being the middle one of four is possible! :D haha
jane BTK
puuuumbii..!! i can't describe my feelings to see you all together and how happy you seem to be that this "old life" kind of starts again....i'm speechless...!! the outfits are just stunning and you look handsome as always! <3
Gabriela Chinaglia
Hey Bill, you are ready for the next carnaval here in brazil hahahahaha i love this video
Anna Rebaudo
ahhh!! I'm sooo curious about all those historical costumes!!!! :DD
Fanni S. Stilinski
Gustav & Georg's relationship though
JacobTheEgoist
I fell in love with this piano at 2:54. Can't wait to listen to the hole song. <3
lilacdvst
I missed bill's laugh so much ♡♡♡
Maria
"You know the rules - if my assistant is not around, you are my assistant." - lol
facefreshlike asalad
it's crazy... i still love the guys
VOGUE ROGUE
Bill was just workin' those outfits! YASS BILL! Love you guys! I really wish these episodes were longer!!
Arianne Via
That background music again. OOOOO I loooove it i'm just getting more and more impatient for the album now! <3
Niloofar Maktoum
Thanks #Aliens for sharing this video..❤ And I ove it Ŧ
LostinyoureyesBilly
Tom, Georg, Gustav, Bill you are amazing! But sorry guys Pumba is the best haha :D Can't wait for the next episode. Kisses from Poland <3
Larren Pereyra
Bill doing Push ups!!hahahaha
andrea
OMG beautiful video <3 Omg i love you sooooooooo much guys :') Make me soooo happy :***
Farbengewitter
Defintily my favorite episode so far. <3 loooooove it ! Bill is so cute with Pumba and yea...thank you so much, guys! :) i'm so happy to have you back. <3
Patty V
Heyy Main role thing was true! lol btw. I see that Pumbi adores Georg... oh oh oh Bill, long hair: absoluutely yess...hahaha Tom, please!... Küsse guys
Luz R.
Omg!! *w* Bill is so adorable <3 He´s giving me a heartache <3
Agust D
Oh por dios!! Bill haciendo lagartijas!! ⊙﹏⊙ mori
Niloofar Maktoum
Ŧ Thank you Tokio Hotel for this beautiful episede Ŧ
Kimberly Bendixen
I can't decide, who is the cutest one, Bill or Pumba :3 <3
bluebby
OMG Pumba is so sweet and the way Bill treats him, aww*-*
me here
My favorite band since 2005 <3
Fati Machrou
I want that pill !!! And Bill too :3  miss u guys :')
Fiorella Trinidad
it's amazing... I love you Tom, love you so much :)
NikArcher
nice pill, send me some, Bill :D so I could try out some different hairdos
Hoseok Hates Snakeu
Wow...I love you guys. But the drug thing scared me :O I hope you were joking :(
Greta McDonald
Pumba and Bill are just so cute together it melts my heart.
beni bird
Bill doesn't need any woman or man, he's got his baby <3 his pride and joy lol
Roxy Hurricane
ЛЮБИМЫЕЕ <3
Diana Castellanos
Like I say so I just love it, every time I get more excited about the new album I love you #Tokio_Hotel 👽
Patricia Pereira dos Anjos
Bill, it's beautiful to live !!! :) I love all ...
tanya
1:07 , you see BILL's Long Hair hahah 😂
Fitzy Films
I love the way their English is improving :D
truealien4
Gustav, what's wrong about wearing white shirts when it's raining? 3:D
Alien
Ese pumba si que tiene mucha suerte :(
giorgia
you have no idea of how much i missed tom all going > "ah i'm so handsome i'm the only shining star of the group ahhhh i'm so hot", you have no idea how much i missed this this is SO important to me i'm SO glad it's happening
Alyssa Nic
Oh my god bill is such a diva :D
KaulitzHeartless
Me dieron ganas de llorar cuando ví a Bill con Pumba por alguna extraña razón): simplemente perfectos, como los amo, son hermosos y perfectos<3.
Aprizzle
Next Wednesday episode 3 yay! 😊
Caj Hal
I´m so excited for the new album, i wanna cry
Aurora Morgenröte
Ich finde euch immer noch genau so toll wie früher ! Freue mich sehr auf mehr von euch Jungs! :)
Maria Alien
beautiful Pumba I adore !!
Raine X
Maaan i remember i was obsessed with these guys for YEARS. it's so strange that they're back now, and they've grown, and so have i. it's kinda bittersweet watching this, cuz i obviously dont feel the same way about them that i did 3-4 years ago but it's nice to finally hear from them again. i hope their new music is good and i wish them luck. on a side note, their english is amazing now! and they're still the same funny guys they always were. :)
brenda bianciotto
lo quiero subtitulado al español :'(
Fergie Little Alien Queen Of Suburbia
I want me some more for it grows hair  they had never heard that strange, that you hair grows up in 25 minutes is real I believe that, but I find very little time for it grows so fast and long
Méliha
This made my day! Thank you guys, It's so cool to see you again ♥
Leepingu
i used to have this crush on Tom, but since he grew a bread naw, Georg will be the next victim. lolol
Xueer Yuan
I love you guys so so so so muchhhh<3<3<3<3<3 I wanna cry TTT-TTT I need a hug :< QbstisjasksioanqBSKSJSJSKbsjsksn hahkaka haj alsjs jaksjgsu
Emilce
Bill! My sweet Bill... I missed you. >.< ♥
Miguel Barros
can't wait to hear some new tracks!
Maia Bonello
aaaaaaaaa you guys are soo sweet +Tokio Hotel  ^-^ its so great seeing you together again :D and how adorable is Pumba ....... :)
Panda Billy
Господи, вы такие хорошенькие и милые:3
Lorens THeAlien
Wow ... So many outfits for one album ... That will be a huge album I think.
Moody
You killing me. I can't stop laughting and smiling. Your my hapiness guys, see you soon ;-) 
Evelyn Tvd
G for Gladiator? :O
Franzi Ziesche
"Hey that's a woman... ugh ugh... Klo!" :D hahahaha Gustav!
Chainsaw Monster
3:17 ^_^
SuperMIAUUUUUU
is that natalie? the one who hugs bill? lmao I'm kinda jealous :'c I've been a fan since 2005 omg how time flies :'3 I'm so friggin happy that they're back ♡
LoretOssandónQuitral
Thank you so much for share your things and experiences with us. For me is so important see how you are right now after two years. I love you, keep it up !!!! <3
Zacquine Miken
OMG! Bill looks so cute with the doggie! & Instant long hair again in seconds! :D
kiro bizarre
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees <3
polinaleshkovich
can't wait to hear your new songs, guys!!! :)
Aileen Mercado
5:19 to 5:40 the main reason why I love TOM!!!!!
Rabea Maria
I freaking love their style. You can tell they still look like the tokio hotel we know, but like...upgraded! :D I am excited, guys!
quen kaulitz
AMAZING¡¡ bill loves pumba so much¡¡ their are so cute ICH LIEBE DICH
Niloofar Maktoum
I love you my prince, Bill Kaulitz❤ You're so lovely
Mari Kaulitz
I'm crying Kflajckkakc I love u GUYS!<3
baxx
"Come on, you know the rules. If my assistant is not around you're my assistant." i love you Bill <3
Andrea Fernández
You guys are so lovely. That kind of persons that I'm proud to be fan ♡ Really can't wait to have the album in my hands and listen to every day and night as I did when I bought Humanoid and the other albums! Love u!! ♡ :D
Sana 459
Intro was really good. I really like that music.