Trinidad Cardona - Jennifer


Music video by Trinidad Cardona performing Jennifer. (C) 2017 Island Records, a division of UMG Recordings, Inc.



Taleigha Bohler
2019 anyone? This will always be my fav song.
Bud Howard
Never dated a Jennifer but this song got me missing her
wydbrixx
Damn those chipmunks in the background 😂❤
mannie's Art And Fitness Channel
Alvin and simon killed this song. Lol
Just Sky
Just found about this song...I'm addicted. JeNiFeRUUUUUuuuR
Yuri Gomess
Mano essa música é tão boa de ser ouvir <3 Tem Brasileiro por aii ? kk
Harrykyle99
Roses are red We're all gonna die, You're looking for an eng. Comment Well so am I
LilJay_C is my username Clements
I swear it look like the beach on gta 5
Talkiie
The song is in english but majority of the comments arent english RIP☠️
XxQueen FamilyXx
2019? Will always be in my head forever❤
Inctonnitaaa Bizz
Oh, oh, oh baby, oh No, oh my, baby oh (my, my, my, my, my) Oh my, baby, oh I'm reachin' for your soul Oh my, I'm reachin' for your soul, oh my Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until the end of time And now I'm like Oh my, baby, oh No, alright, oh, oh baby, oh No, alright, oh my, baby, oh (my, my, my, my, my) I'm reaching for your soul, oh my I'm reaching for your soul, oh my (you still love me? Yeah) I whip, she stunt, we milly rock when we walk She never leavin' me out, I'm never lettin' her down I never leave my baby, 'cause she my leader I'm gonna see her in heaven I'm gonna fear her Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until end of time And now I'm like Jennifer, Jennifer, aye Jennifer, Jennifer let me know Let me work, 'fore I'm all in the dirt One call from the boy, never gon' berzerk What you want from my 'Ma? So I'm watching you twerk See your boy on a wave Know they all gonna surf You're the love of my life 'Til we leavin' the Earth See, the pain you brought 'Cause I did do you work My love never die, multiply, to two thirds She ridin' with me, and I'm being honest If you fuckin' with us, got the crew behind us I been, grillin' niggas, I got Benihana's Only foreign women, no Americanas I been fuckin' wit her, and her 2 hermanas Dime que te gusta y te veo mañana Call me Papi Chuloh, hotter than the sun Now she rubbin' on her, like she rubbin' Rana, that's Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until the end of time And now I'm like
Lil A-R
Mans lowkey started out struggling on that bike
Yushiss TV
''è o nome dela e Jennifeeeerrrrr encontrei ela no Tindeeerrr''
Jeremiah Timms
Mans got the whole GTA 5 fair behind him
alex ella
this video is so aesthetically pleasing 🥵
Shwello
Why y’all all speaking a different language I’m dead 😵🤣🤣🤷‍♀️
Zeehive 12
DONT HE REMINDS YOU OF LATRELL FROM OFF ON MY BLOCK
Jung Miih
A única musica q fala de Jennifer q eu nunca vou enjoar kakakakak
Jennifer Aguilera
My name is Jennifer :)
Raackz TV
Been bumping since it came out 2017, you won’t find song like this anymore
R Vibe
How does it feel dating a girl with the same hairstyle as you
Raquel problematica.
2019??
Aysha Camila
Amei essa música vcs estão de parabéns cada vez mais nus surbriendendo 👏👏👏👏👏👏❤❤❤❤❤❤❤❤
VICTOR HUFER
Tradução: Jennifer, o que você prefere? Eu sei que você está jogando joguinhos Eu sei que é assim que funciona A primeira garota que eu amei, primeira que eu magoei Estou chamando por Jennifer, estive chamando por ela Estou chamando por você, Jennifer, oh minha A dor em seus olhos, quando vacilei e fodi com a Caroline. Kkkkkkk a Jenifer dessa música é corna
Maria Eduarda Moura Santos
AQUI ESTA UMA BRASILEIRA APAIXONADA PELA MÚSICA😂😂
KJ Productions
Jennifer answer the phone dang he callin you 😂😂❤️
Kaio Silv
O nome dela e Jennifer ,eu encontrei ela no tinder KKKKKKKKKK.
vem tranquilo
2019?? Xonei nessa música ❤❤🔥
Grace
"the first girl that i love, the first girl that i hurt" my ex said he felt that :<
Taylor Spivey
My step ma name is Jennifer and whenever a dad has been hard I blast this music and she laughs and becomes happy❤️😂🤞🏾
Mh Medeiros
Agora entendi pq a Jennifer foi pro Tinder. Tudo faz sentido.
Ryan Santos
*Quem veio pelo menino que canta batendo na parede???*
Jrxncr Natcharan
Oh, oh, oh baby, oh No, oh my, baby oh (my, my, my, my, my) Oh my, baby, oh I'm reachin' for your soul Oh my, I'm reachin' for your soul, oh my Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until the end of time And now I'm like Oh my, baby, oh No, alright, oh, oh baby, oh No, alright, oh my, baby, oh (my, my, my, my, my) I'm reaching for your soul, oh my I'm reaching for your soul, oh my (you still love me? Yeah) I whip, she stunt, we milly rock when we walk She never leavin' me out, I'm never lettin' her down I never leave my baby, 'cause she my leader I'm gonna see her in heaven I'm gonna fear her Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until end of time And now I'm like Jennifer, Jennifer, aye Jennifer, Jennifer let me know Let me work, 'fore I'm all in the dirt One call from the boy, never gon' berzerk What you want from my 'Ma? So I'm watching you twerk See your boy on a wave Know they all gonna surf You're the love of my life 'Til we leavin' the Earth See, the pain you brought 'Cause I did do you work My love never die, multiply, to two thirds She ridin' with me, and I'm being honest If you fuckin' with us, got the crew behind us I been, grillin' niggas, I got Benihana's Only foreign women, no Americanas I been fuckin' wit her, and her 2 hermanas Dime que te gusta y te veo mañana Call me Papi Chuloh, hotter than the sun Now she rubbin' on her, like she rubbin' Rana, that's Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until the end of time And now I'm like
wanna one's shit
and his name is nope not john cena its jENnIfuRrRrr
Finn Blog
Featuring alvin in the chipmunks😂
KMB
When he said “🥦” I felt that 😔👊
Kauan Ramos
VOCE ESTA SENDO INVADIDO POR BRASILEIROS🇧🇷🔥
ISuckAtSolo 100%
is it weird that i have NEVER heard this song before, but knew the main lyrics? *"JeNnIfEr wOuLd YoU pErFeR?"*
Baddd Video
Who still in 2019 bumpin this??🤞🏻☺️
victor arthur Rufato
Depois que a jeniffer foi traída ela venho pro Brasil tentar algo no tinder
shaylin vanancore
Bruh Jennifer give the guy a second chance it’s 2019
Marco dos Anjos
*O NOME DELA É JENIFER*
Heviny Santos
Os br fazendo meme e os gringo sem entender nada kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk é nois nação 😹😹✌️✌️
P4to Gamer
Encontrou ela no Tinder e já levou pra fora do Brasil kkkkkkkkk
bella m
God made weed, Man made beer, In god we trust.
Biwbahber
I fall in love this song❤
Adna Teixeira
ALGUÉM AI DO BRASIL? ♡
Italia.smile!47 OOF!!
I LOVE THIS SONG AND I WILL FOREVER ❤❤❤❤ IT GETS NE IN MY FEELINGS AND MAKES ME CRY BECUZ OF MEMORIES 😭❤ THANK YOU FOR MAKING THIS SONG 😭👏❤
Brandalin Phillips
The chipmunks are killing it
Salie Walks-On-Top
This song is so aesthetically pleasing 🥰😇
Carlos Eduardo
Desculpa Jenifer eu fudir com a Carolaine
DatOne. CrayGirl
Still listing December 2018 about to be 2019 who still listing to it I am
Assketit Uber
My man looks like his name is Jennifer
Kelsey
Umm Swear on your mom's life u. Will like it You said it
Mari Carvalho
tu é tao maravilhoso ❤️, nunca vou superar essa música grrr
Explosive Tea
Who else just likes the background music😂😂
Debbie Eghobamien
2019 anyone??? This song will always be great no matter how old it is ❤️❤️😂😂 Edit: Omg thanks guys for the likes ❤️❤️💗💗
Gabrielle Phillips
Bruh last time I saw this song it had 25M views bruh in like a few days 1M viewers just popped up like dang...I ❤️ this song....if he dated Jennifer than she will probably be in this song...I also tease my brother about this song because he looks exactly like him same smile, same hair everything 😂😂😂and my bestie is name Jennifer 😂😂😂😂😂
Fr0stByte
2:10 "oh my eye" u should have thrown the sand bro! 😂👍🤷🏽‍♀️🖕
Nikowl
Try 1.25x it's kinda dope
ィファーテイラーデ
My best friend just got me into this song today! I'm so late lol.. But totally happy i know what it is now, because it is soo good <3
nicole sophie
my God, beautiful 😊
é isso
Salve quebrada tlgd que eh nois smp tmj só tapa de qualidade monstra VEM PRO FUT
DrippyBuilder
Bruhh 2017 me and my ex on FaceTime her on her tv and me on my ps4 bumping music telling her i love her and her saying she love me dam miss 2017 🤦🏾🤷🏾
lily davall
Some body tell Jennifer to come get her man 💀🙏
Miih Tube
Vim pela #Agnes Nunnes quem também veio por ela deixa o like aqui❤😍
Marcelo Augusto
Tudo culpa da Jeniffer que vim parar aqui!🤣🤣🤣
Kaylee Aldana
2k19 anyone‼️🤪
Maria Paula
SOCORRO QUANTAS MUSICAS COM JENNIFER! Kkksksks to começando a ter dor das Jennifers! Kkk
Leeh Gonçalves
Quem aqui é br? Deixa o like!
hostelkorea guest
doz anyone know the name of a beach in background? it looks so nice that never seen in S.Korea here
การดู200,000 ครั้ง
I know you playing games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until the end of time and now I’m like 😧
MimikZoom 38
Why is this so lit❤️
Travis West
Pretty 😎 how he switches from English to Spanish
Queen Vaeh
I finally found the song😑🤦😂 im sooo late😂😂
Joyce Mesquita Costa
O nome dela é Jennifer e eu conheci ela no Tinder 😂😂😂
g i r l • b l a c kツ
Eu encontrei ela no Tinder BR BRAZIL!💙
MmeanN
I still listen this song everyday ❤️
Robson Passos
Esse cara e MC Livinho deveriam fazer uma musica juntos!
mili pow
[19/2 2:25 PM] Péricles Lima.🎯: tem um cara aqui na escola que e a cara do caio leproso [19/2 2:25 PM] Péricles Lima.🎯: José Wilker o nome dele [19/2 2:25 PM] Péricles Lima.🎯: ele passa o dia falando de jogo
becca
faz um feat com o gabriel diniz
-`Astrid Høffyh ́-
Óia as Jenny'S tão muito famosas neehh😂❤✌
Barbara Yasmim Sales
KRLH eu me amarro nessa música ❤maravilhosa👌🍃Mano e os cabelos dele é da mina😍cara me apaixonei 🙈❤🎵🎶🎶🎵🌊🌺
Lorena Dominguez
Love this song
Sohela Pervin
2019??
Lisaura Palma
Aré you Hispanic because your name is so Dominican 🇩🇴
Serenity Emerson
this song so cute
pequena Silva
Só quem é Br vai deixar like
Laylah Rose
Bless his voice 😍🥰
Kelly Cris Oficial
Que música,2019 Brasil matando a saudade💜
WEŁŁƗNGŦØN ツ
O nome dela é Heineken eu encontrei ela no freezer
Ice Beast
GUINEVERE WOULD YOU PREFER
Ash
Featuring Alvin and the Chipmunks 😂😭😭😭💀
Caitlin Oconnell
I’ve been in love with this song for years 😍
TRAP GANG
O nome dela é Jeniffer eu encontrei ela no tiiiiindeeeeeer!
Angela Kabaki
he's the one that sang this song???? wow I didn't know
Aaliyah Forever A.R.M.Y
Where you at Caroline ? I just wanna talk...
Bratz Doll
Aww I love this song like I like my Jennifer’s uwu jk
Sard Eezaw
Oh, oh, oh baby, oh No, oh my, baby oh (my, my, my, my, my) Oh my, baby, oh I'm reachin' for your soul Oh my, I'm reachin' for your soul, oh my Jennifer would you prefer I know you playin' games I know that's how it work The first girl that I loved, first girl that I hurt I'm calling out for Jennifer, been calling out for her I'm calling for you Jennifer, oh my The pain in your eyes, when I slipped up and fucked Caroline I know you playin' games, girl you on my mind The girl I wanna finish with until the end of time And now I'm like Oh my, baby, oh No, alright, oh, oh baby, oh No, alright, oh my, baby, oh (my, my, my, my, my) I'm reaching for your soul, oh my I'm reaching for your soul, oh my (you still love me? Yeah) I whip,…
Adeilton D
Até a Caroline está no refrão 😂