LANGUAGE CHALLENGE | Italian vs French ft Lara


Download videos:
hd720 medium

Hi Guys, this is my third language challenge: Italian vs French! Let me know if you liked it and if you wanna see more challenges. Thanks for watching :) PS: I am sorry for my bad pronunciation.. ► Twitter: /> ► Potete trovarmi anche su Fb: (pagina in allestimento)



Enseignement du FLE
Entre l'italien et le français, mon cœur balance.
Mystical Catnip
Such beautiful languages, French and Italian are my favorites!
Poison Ivy
ahahahahah vi piace vincere facile? il francese e l'italiano sono molto simili! 😂
Widowmaker’s Left Booty Cheek
isn't it funny how you both speak a Romance language that are somewhat similar, yet you have to switch to such an ugly Germanic language to understand each other? I'm doing it too, as a Spanish speaker.
Rafael Muricy
"if you read it without the T, why there is a T at the end?" OMG she just described my frustration about learning french hahaha
MAGIKARP E' DIO
"Adesso ridacci la nostra gioconda" cit
Alexandra YES
Sono l'unica italiana che sentendo l'italiano sbotta dalle risate ?
Lune argenté
Anticonstitutionnellement mot français que l' on utilise jamais.
Jimmy Duvall
Je parle français mais j’adore l’italien aussi!
Kibbutz
Mi divertono sempre un sacco i tuoi video... Che figata avere così tante amiche di nazionalità diversa :') * thumbs up *
valenesco45
Se l'italiano e il francese sono molto simili, figuriamoci il francese e il dialetto del nord pugliese. Praticamente nella parola tettona non vi sono differenze di pronuncia tra le due lingue haha.
Andrea Letizia
scopa amico non si può sentire😂😂😂
Baka. Floris
je m'appelle Lara mais je suis italienne
Romeo Pavesi
Oddio bellissimo il poster di Lexa hahahahah
Vaughn Markets
Italian and French share 89% Lexical Similarity ----- MORE than Spanish. Italian ---- the closest language to Latin.
gottfer
boobies would not be "seins" but more like "nichons or nibards" seins would stand for breast ;)
E. krox
Cet accent sur les mots français, ce serait presque mignon xp
Il rumeno che ama l'italiano
Senno Sân in Romanian Țâță - tit
The_Storm_7 xx
nice challenge as always i enjoyed it 💖
that china sheep 태민
"how do you say cane" HAHAHAHAHAHHAHAA
sadako kurasawa
quell'immagine di nana dietro è bellissima.
Elisa Locci
per i primi secondi ero tipo "che carine, e anche simpatiche" poi ho visto lexa LEKSA KOM TRIKRU LEKSA FUCKIN HEDA KOM TRIKRU
Rodimus Prime
italian and french are 80% maybe more similar
Enrique Arzhate
Spanish - Italian!
Michelle Scuncio
Quando Lara si è messa a cantare "Ti amo" sono caduta dal letto AHAHAH. Inutile dire che mi guardavano tutti male :D. A proposito, la prossima volta pretendo sfidarti con un "Italian VS Norwegian" u.u
Prod. Hxrford
Bruh If I hear one more French person ask somebody else to say "anticonstitutionellement" I will not be happy lol. French people think it's soo hard to say but really it's not and the meaning is not complicated either lol... If you really want a long word try Geschwindigkeitsbegrenzung from German. It means speed limit by the way.
Mounsif
2:57 mi sono trasferito in francia 2 anni fa e sono due anni che mi faccio la stessa domanda
Borgo_ 75
GROSSOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Lakerry
Bellissime
FiveFoot 8
C’est incroyable comment les deux langes sont si similair
Alex N.
There's a "t" in "amant" 'cause in its feminine form the "t" is pronunced
Tahar Besri
Chatte
Antonio Corvino
Chi non capisce e un coglione a e dimenticavo scemochilegge
Nick F.
2:59 me lo sono sempre chiesto xD
-Vlad- -tepeS-
2:01 Yeah, but it's only zz pink one... i'm dead on the floor LOL
Lol Lol
lexa amore miohhh
Paola Polizzi
2006
MR. CrAzy
i love this video english j'aime ce video french اعجبني هذا المقطع arabic italien i'm sorry virginia i don't know
Moise Picard
+bipcy. les films de John Hughes étaient des langues latines: Sixteen Candles: Français The Breakfast Club: Español Weird Science: Italiano Ferris Bueller's Day Off: Português Pretty In Pink: Română
TAKEme TOtheMORGUE
Tétons (formal -> mamelons) = nipples Seins = breast
V.K.M verokesomari
Background lexa💖💖😍
Moise Picard
I am a proud Haitian-American also part French. Studying French. And, French is obviously a better language.
Prod. Hxrford
5:04 lmfaooooooo
Saúl Tercero
Ya llegó su lodo pinches puercas :v
Rodimus Prime
"chatte" mdrrrr
Francisco Velasco
U S A
Fabio Greggio
Ci riprenderemo la Corsica! E la Gioconda..... :-)
ゆっくり語学会
お、フランス語とイタリア語の比較か。これは興味深いです。スペルが同じでも發音が違う。Pronunciation is very different, but spelling is almost same.It is nice.
Kareem khairy
Kossamk
frukk0
Scopamico? Semmai trombamico
Karima
io ti adoro e basta. Ti prego becca una coreana o una tedesca e fai la challenge !!!
Gianna Latarski
What is the song at 6:32?
Katie Liao
Wait no!! I really want to know the T thing
جزائرية امازيغية حرة
hhh je suis algerienne et je commprend les deux hhh
Anastasia kingsworth
My name is lara as wellllllll
Gho St
Which is better to learn
MisterBassBoost
Good! Keep it up!
totozeus
Ho visto questo video per caso, ma alla fine del video ho sentito una delle più belle frasi che si potrebbero mai sentire ... "L'odio è noioso" .... PS: mi sa che ho indovinato tutti i tempi verbali :) :) :) W l'Italia e W la France
MilordKappa_ITA
Che argomenti belli 😂😂😂
Big_Head Muhfucka
J'aime bien cette vidéo. C'est monté les différences et similarités entre l'Italien et Français. C'était incroyable que les langues sont presque la même chose ( ou le plus mots, je crois). Merci beaucoup pour votre video. Au revoir et arrivaderci! P.S. Désolé. Mon français est un peu mauvais haha
Ameer Khan
bene
MilordKappa_ITA
6:24 😏 😂😂😂
Anonymous in the dark
4:33 Oh, Really? hhhh
Giorgio Fegatini
this video: 5% languages, 95% useless moaning and chit-chat-giggling
Anastasia kingsworth
Ew😐
The_Storm_7 xx
first 👍💖
Yasin Yassin
00212600820484